پارک زیر آب دبی!

پارک زیر آب دبی!

مسئولین شهر پر جاذبه دبی برای ساختن شهر غرق شده ای شبیه آتلانتیس برای غواصان و اسنورکلین ها و توسعه جزایر جهانی برنامه ریزی می کند. Los Angeles-based Reef Worlds در حال طراحیه دو سایت زیر آب در این شهر به نام  Pearl of Dubai (مروارید دبی ) می باشد. اطلاعات رسانه ای این گونه اعلام کرده اند که این پارک مدلی از شهر گمشده افسانه ای آتلانتیس و همچنین الهام گرفته شده از فیلم های هالیودی Pirates of the Caribbean و Avatar  می باشد.

برنامه برا این است که این پارک 5 هکتاری بزرگترین سایت گردشگری زیر آب باشد ، در دسترس برای شناگران و غواصان در هر رده سنی و هر سطح تجربه ای می باشد، برنامه ریزان به این امید هستند که این پارک را به نحوی طراحی کنند که کودکان قادر به اسنورکلینگ و بزرگتران قادر به غواصی در آن باشند.

مسئولین توسعه این پروژه امیدوار هستند که این پارک جاذبه ای برای توریست ها و غواصان از سراسر دنیا باشد.همانطور که میدانید دبی در حال حاظر در نقشه سایتهای بین المللی برای غواصی دنیا نیست ولی پارک زیر آب Pearl of Dubai  امیدوار است که تغییری در این نقشه ایجاد کند ولی هنوز تاریخی برای بازگشایی این پارک اعلام نشده است.