مار آناکوندا زیر آب

مار آناکوندا زیر آب

Karina Oliani در حال بررسی مخلوقات آبی عجیب و غریب بود که با این مار وحشتناک مواجه شد.او در این ماجراجویی با جان خود برای پیدا کردن این غول غار بازی کرد.

این غواصی بعد از چهار روز جستوجو این مار را درحالی که دور شکار خود پیچیده بود پیدا کرد.این مار 8 فوتی (حدودا 2.5 متری) وحشتناک یکی از بزرگترین مارهایی میباشد که تاکنون زیر آب مشاهده شده است .

Alexandre Socci عکسهای فوق العاده زیادی در هنگام تهیه سریال تلویزیونیه Wild Ocean (اقیانوس وحشی) با Karina گرفته بود.او گفت : اول از سایز این مار وحشت کرده بودم کله بزرگش را میدیدم ولی آنقدر بزرگ بود که سایز آن مشخص نبود .مارها خیلی سریع زیر آب حرکت میکنند.اون مار میتونست خیلی راحت Karina را بکشد در حالی که او فقط یک چاقو برای محافظت از خودش داشت.

karina گفت : ما مطمئنا در منوی غذایی روزش نبودیم ولی باید مطمئن میشدم که اون مار رو نترسونم چون بالاخره اون یک موجود وحشی بود. اون اول احساس خجالت میکرد ولی بالاخره بعد از 20 دقیقه نگرانی خود را بایت وجود ما از دست داد و ما با هم به راحتی شنا کردیم .

karina از زمان بچگی غواصی کرده ، او در 12 سالگی یک غواص گواهینامه دار open water  شد . و از سال 2002 یک غواص حرفه ایست .او بدون قفس با کوسه های بزرگ سفید شنا کرده و بلند ترین قله های کوه ها رو بالا رفته حتی اورست . آخرین ماجراجویی های او در زمان تهیه سریال تلویزیونی که برای تهیه آن دنبال موجودات خارق العاده زیر آبی رفته بودند بوده است .